Dit is wat we doen!

Diensten

Voor het digitaliseren van uw bedrijfsproces bieden wij een scala aan diensten. Zie hieronder het aanbod

Dynamics 365 CE Consultancy

Dynamics 365 CE bestaat uit een reeks intelligente bedrijfsapplicaties die je helpt je hele bedrijf te leiden en betere resultaten te boeken. Wij helpen bedrijven de juiste applicatie te vinden door middel van te ontwikkelen, implementeren en beheren  door middel van ons deskundig advies.

Dynamics 365-applicaties werken naadloos samen voor een uitvoerige oplossing voor de hele bedrijfsvoering – inclusief verkoop, marketing, service, bedrijfsactiviteiten.

Kies één oplossing, meerdere oplossingen – of alle oplossingen. Je krijgt een totaalbeeld van je organisatie en ontdekt realtime inzichten die betere resultaten opleveren.

Versnel het succes van uw organisatie met Dynamics 365.

Dynamics 365 CE biedt krachtige flexibiliteit en eindeloze mogelijkheden. Pas Dynamics 365 aan je eigen wensen aan. Je kunt je oplossing naadloos aansluiten en uitbreiden met onder andere het Microsoft Power Platform en Microsoft Azure.

Meer informatie

Beheer Dynamics 365 CE

Na implementatie is het van groot belang dat uw applicatie optimaal blijft werken. Hierdoor is het beheer van uw Dynamics 365 CE omgeving en applicaties van belang. IN2IT kan hierbij ondersteunen door het beheersproces . Voor zowel nieuwe klanten als bestaande klanten is het mogelijk om uw beheertaken van uw dynamics-omgeving uit handen te geven aan IN2IT. Daarna zorgen wij ervoor dat uw applicatie altijd up-to-date en gebruiksklaar is.

 

 

 

Meer informatie

Implementatie PowerApps

PowerApps Platform

Heeft u een op maat gemaakte applicatie nodig voor het digitaliseren uw bedrijfsproces? IN2IT helpt bedrijven door middel van het ontwikkelen van een applicatie met Microsoft PowerApps.

 

Meer informatie

Integratie

tussen bestaande en nieuwe oplossingen

Heeft u huidig digitale oplossingen voor uw bedrijfsproces? En wilt u deze koppelen met uw nieuwe omgeving. IN2IT zorgt ervoor dat uw bestaande digitale processen feilloos worden gekoppeld aan uw nieuwe omgeving zodat alle informatie direct zichtbaar is binnen een omgeving.

Meer informatie

Migratie

(on-premise en cloud)

Heeft u een bestaande applicatie voor het digitaliseren van uw bedrijfsproces? IN2IT kan het volledig migratie-proces uit handen nemen zodat uw oude omgeving naadloos wordt gemigreerd naar de nieuwe omgeving.

Meer informatie

Mogelijkheden Dynamics 365

Hieronder een aantal voorbeelden van bedrijfsprocessen die wij kunnen digitaliseren.

Sales

Wij kunnen u helpen met het vergroten van de verkoopproductiviteit door Dynamics 365 Sales te implementeren. Dit kan waar gewenst gekoppeld worden aan tools zoals de Linkedin Sales Navigator, Exchange en Dynamics 365. Door het gebruik van deze vertrouwde en verbindende tools en intelligente automatiseren kunt u meer tijd vrijmaken voor communicatie. Op deze manier kunt u het verkoopproces verder stroomlijnen.

Voor wie?

Bent je op zoek naar een manier om uw klanten tevreden te stellen met een end-to-end oplossing waarin de werelden van ERP en CRM uiteindelijk samenvloeien?

De voordelen:

  • Verbeter de verkoopprestaties
    Begeleid verkopers doeltreffend met behulp van data gestuurde feedback en neem beslissingen op basis van realtime data en nieuwe trends. Verhoog de omzet met pijplijnanalyses, inzichten over deals en relatieanalyses.
  • Verhoog de winstgevend van uw verkopers
    Verlaag de kosten door verkoop en marketing op elkaar af te stemmen en verkort verkoopcycli met voorspellende inzichten.
  • Help verkopers met het ontwikkelen van relaties op afstand
    Houd de focus op relaties met behulp van geïntegreerde verkoopoplossingen en data in LinkedIn Sales Navigator, Dynamics 365 Sales en Microsoft Office 365.
  • Innoveer met verkoopoplossingen die gebouwd zijn voor ontwikkeling
    Stuur digitale transformatie aan met aanpasbare en schaalbare verkoopoplossingen die moeiteloos op maat kunnen worden gesneden en kunnen worden uitgebreid en verbonden met andere applicaties en services die je al gebruikt.
Meer informatie

Marketing

Genereer nieuwe leads en bouw een band met ze op, neem slimmere beslissingen en vergroot je kans op verkoopsucces met een centraal marketingplatform. Richt je op de juiste doelgroep en concentreer je op de meest veelbelovende leads dankzij het AI-aangedreven Dynamics 365 Marketing van Microsoft. De oplossing om snel meer conversies te realiseren.

Voor wie

Voor MKB bedrijven die wat meer marketingbudget hebben is Microsoft Dynamics 365 voor Marketing de perfecte toolset om meer traffic en leads te genereren via de verschillende marketingkanalen.

Email marketing

Communiceer met de relaties uit je bestaande Dynamics 365 omgeving via e-mail. Beheer binnen de oplossing je lijsten, abonnees en segmenten. Gebruik en ontwikkel herbruikbare email templates binnen de drag-and-drop emaileditor.

Interactieve klantreizen

Maak gebruik van de drag-and-drop designer om jouw leads te begeleiden binnen een klantreis. Het in- en uitsluiten van segmenten, versturen van gepersonaliseerde e-mails en het maken van follow-up taken worden op deze manier eenvoudig gemaakt. Zet taken uit bij Sales om de samenwerking tussen sales en marketing te optimaliseren.

Insights

Maak gebruik van dashboards en reports om te meten hoe succesvol je marketing initiatieven zijn. Bespreek de inzichten met sales en marketing en verbeter je klantreizen om te komen tot een gepersonaliseerde dialoog met je relaties!

Event management

Beheer je event. Houd overzicht over inschrijvingen en beheer locaties, sessies en sprekers. Via de eventmanagement oplossing kunnen deelnemers zich online aanmelden en sessie en spreker informatie opzoeken. Door dit te registreren binnen Dynamics ontstaat een volledig klantbeeld.

Linkedin lead generator

Kom snel in contact met de juiste LinkedIn doelgroepen door leads te importeren met LinkedIn tooling, rechtstreeks naar Dynamics 365 CE.

 

Meer informatie

Services

Vergroot de klantloyaliteit en slagkracht van jouw serviceorganisatie. Met Microsoft Dynamics 365 Customer Service sla je alle klantinformatie centraal op. Hierdoor bouw je voortdurend aan een volledig klantprofiel. Het gevolg is dat medewerkers ieder contactmoment met de klant persoonlijk kunnen maken en dus de juiste service kunnen aanbieden. Dit resulteert in maximale klantwaarde en -loyaliteit.

Voor wie?

Microsoft Dynamics 365 Customer Service is een onmisbare tool voor elke serviceorganisatie. Moet je hierbij ineens alles veranderen of het goede van vroeger overboord gooien? Nee, want het is complementair en eenvoudig te verbinden met andere apps en services die reeds worden gebruikt.

Resultaat

Gebruik Microsoft Dynamics 365 Customer service om vanuit één applicatie te communiceren met klanten via meerdere kanalen. Doordat je een 360-graden klantbeeld krijgt – inclusief historie en voorkeuren – kan je de service proactief aanpassen en naadloos aan laten sluiten op de veranderende wensen van uw klanten. Zo ben je in staat om de interactie met de klant optimaal te personaliseren. Enkele voorbeelden:

  1. Vergroten van de slagkracht van de serviceorganisatie, doordat alles in één systeem zit. Dit zorgt voor een soepel verloop van service aanvragen, zelfs als dit moet worden overgedragen naar andere collega’s of zelfs afdelingen.
  2. Ondersteunen van selfservice dienstverlening doordat klanten via selfserviceportals zelf aanvragen kunnen registreren en monitoren. Hierbij kan de inzet van Virtual Agents zowel de medewerkers als klanten veel kostbare tijd besparen.
  3. Vergroten van de klanttevredenheid en -loyaliteit door klantinteractie te personaliseren.
  4. Vergroten van de efficiency van service aanvragen door slimme routering. Voorbeeld hiervan is dat cases automatisch kunnen worden toegewezen aan de meest geschikte medewerker of afdelingbijvoorbeeld.
  5. Vergroten van de klanttevredenheid en -loyaliteit door middel van het meten en reageren op feedback van klanten via automatisch uitgestuurde enquêtes.
Meer informatie